Smooth Operator Pack
The Smooth Operator Pack includes X-ray glasses along with a brand new beauty, Betty, to woo in Gigolo mode. The pack also includes special, sexy costumes for Mika and Vivienne, and a brand new Episode starring the vampiric Sebastian. A wealth of content perfect for the modern day executioner!