Slam and Roll
Earth's monuments are under attack, conventional human arsenal is ineffective against the extraterrestrial invaders. Fortunately, the sports club, armed with enhanced sports equipment, is ready to defend our planet alongside the ingenious Dr. McLabby! Slam And Roll pays homage to 90s arcade 'stage clear' games, blending inspired mechanics and a distinctive art style with modern gameplay standards. Experience pure joy as you encounter endless enemies, challenging bosses, bonus stages, mind-bending puzzles, and hidden secrets. Embark on a thrilling journey through 200+ stages, including expansive scrolling levels spread across 8 worlds and 4 game modes.