Silver Axe - The Honest Elf
A fairy-tale epic adventure! The Forest Goddess has fallen into a deep sleep. As a Forest Elf created by the goddess, you should take up the goddess's Silver Axe and seek out the lost power. -Complete a fairy-tale epic adventure with the animals of the forest. After the goddess fell asleep, the forest gradually began to collapse. Generation after generation, the Elves chose brave warriors who took up the goddess's Silver Axe and returned to the forest, trying to save the goddess and the forest, but all failed. Now, you are the last chosen Elf Warrior, and it is your turn to complete this great adventure. -Multiple story endings. Make your choice in the final chapter of the adventure. The power of the Silver Axe comes from the goddess. In this fairy-tale adventure, will you choose to be an honest elf? How will you decide to save the goddess and the forest? -Unique elemental combination gameplay to create your desired ability. You can freely combine the four elements of wind, thunder, earth, and fire. Different combinations of elements will create entirely new abilities. Feel free to experiment with more elemental combinations to ultimately create the ability set you like. -Exciting boss battles, rich in operational skills and strategies. Experience 17 completely different boss battles. Whether in the main story or side stories, you can enjoy rich and exciting boss challenges. Each boss battle has its own story and unique combat mechanisms.