Shantae: Costume Pack
These fabulous outfits aren't just for show - they also provide Shantae with three new arcade-style play modes! Bounce off walls, throw stars, and teleport with the Ninja Costume; beat the life-draining heat by collecting sunscreen in the Beach Costume; and lay down the law with your pellet blaster and block-shifting ability using the Mighty Switch Force-inspired Officer Costume. Indulge your passion for fashion while testing your mettle with this chic and challenging DLC!