Serah's Weapon: Genji Bow
A new weapon for Serah. A weapon symbolizing the honor of a distinguished line of warriors. Increases ATB gauge recharge rate.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.This item can also be downloaded by redeeming the corresponding promotion code. The promotion code will no longer be valid once the item is purchased.