Screamer - Chromed Style Pack
Dominate your races in style with the Chromed Style Pack! Stand out in the chaos of the competition with a special look thanks to 15 chromed liveries for the vehicles of the tournament competitors.* *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is not included in the Digital Deluxe Upgrade.