SCG Knights vs Goblins Bundle
A bundle containing the games Hollowgrace and Gold Goblin Hunt. Game 1 — Gold Goblin Hunt Play as a greedy little goblin with an oversized sack and an even bigger hunger for loot! Dash, jump, and collect every coin, chest, and shiny treasure you can find as you pursue your dream of becoming the richest goblin in the world. Fortune favors the bold—and the gold-hungry! But be careful! Taking damage or dying will cause you to lose coins. Do your best to reach the end with as many coins as possible and show the world that your greed knows no bounds! Game 2 — Hollowgrace In a land once blessed by divine light, grace has faded into silence. The world of Elyndra was once watched over by radiant gods whose touch brought life to all things. But their gifts turned to corruption. What was meant to heal began to consume—transforming faith into obsession and worship into madness. Only those of royal blood can mend this broken world, yet Princess Lysandra Veilborne, the last heir to the throne, remains trapped within the fallen citadel—a ruin buried beneath ash and haunted by the undead and demons born from dying light. You are the Nameless Knight, bound by an ancient vow to protect the royal bloodline until your final breath. Through cathedrals shrouded in darkness and sanctuaries where angels weep black tears, you march toward the very heart of corruption. But beware—every step through the hollowed realm weakens the boundary between salvation and damnation. Should you fail, the princess will be consumed by the same grace that doomed the gods, and Elyndra will fade into an eternal twilight—a hymn of silence sung by the dead.