Ruin Pack
Red Faction: Armageddon's Ruin Mode is all about one thing: destruction. In "Free Play" you'll wreak havoc on a variety of maps with unlimited time and infinite ammo. "Challenge" is a race against the clock to do as much damage as possible in a limited time. Earn extra points and bonus minutes for extreme annihilation. Break the high score to unlock new maps. Afterwards, flaunt your catastrophic conquests on the Leaderboards by comparing your ranking with friends or every player worldwide!