RPG Bundle
Cris Tales Discover a unique combination of branching stories, innovative combat, and classic RPG gameplay in Cris Tales’ exciting and unforgettable exploration of how our actions echo through time. Join the newly awakened Time Mage, Crisbell, and her fantastical companions in a fantasy world facing a grim future. The powerful Time Empress and her forces threaten to bring about a cataclysm tearing apart Crystallis and the other four Kingdoms of the region. Beast Quest Embark on an epic action-adventure to save the Kingdom of Avantia from ruin. Based on the best-selling fantasy novels, Beast Quest comes to console for the first time ever, with a rich, progressive storyline, vibrant settings, and an excess of compelling challenges. Afterimage Afterimage is a hand-drawn 2D action adventure that emphasizes fast-paced combat with diversified character builds, non-linear levels, and a gripping story set in the ruins of a fantasy world. Years after a cataclysm brought an end to human civilization, an amnesiac girl embarks on a journey that will inexplicably set into motion a series of events that will determine the fate of the new world. Soulstice Explore a dark world brimming with hidden mysteries, master a diverse combat system, and inhabit the dual forces of two sisters in a coming-of-age dark fantasy story with fast-paced action, vicious enemies, and spectacular boss fights.