Rose-hued Uniforms
"Rose-hued Uniforms" includes one skin each for characters Mu Deng, Plague Nun, and ZZ. These skins unlock automatically after completing specific levels. Each skin changes the character's appearance in battle and adds special effects. When used, Mu Deng’s illustration changes to "Sickly Girl" Plague Nun's illustration changes to "Injection Pharmacist," and ZZ's illustration changes to "Chief Surgeon"