RoadCraft – Year 1 Pass
The Year 1 Pass lets you expand your RoadCraft experience by granting you access to its first two major expansions, bringing new vehicles, features, missions, and maps to explore. You will also get instant access to the exclusive Invictus Type A, a powerful and unique scout vehicle. Save money on content for this game by purchasing the Year 1 Pass. Content can be downloaded from the store or in-game upon release. The Year 1 Pass includes: - The Rebuild Expansion, which includes the Timberworks Pack and 2 maps filled with new contracts, activities, and utility vehicles. - The Reclaim Expansion, introduces two new large-scale maps, a new class of demolition gameplay, and a deeper sandbox approach to recovery operations. - The Invictus Type A, a powerful and unique scout vehicle, available at launch. - The Crawler Pack, a new themed-vehicle pack with three new tracked vehicles built for industrial, resource, and off-road missions.