Rento Deep Board
Rento Deep Board is a special map extension to Rento game, in which you play on two levels (inner and outer). Subways When you land on an owned subway station, the game moves your pawn to the inner circle, in which you can enjoy more lands, gifts and two new companies. 4 Companies The game now has Hospital, Internet, Electricity and Water companies. When you own 1 company, every player who lands on your company pays you dice sum multiplied by 4 When you own 2 companies, every player who lands on your company pays you dice sum multiplied by 10 When you own 3 companies, every player who lands on your company pays you dice sum multiplied by 25 When you own 4 companies, every player who lands on your company pays you dice sum multiplied by 50 13 land colors Rento Deep Board adds 4 new color groups, which allow many players (up to 8) to play on all 13 lands, which makes the game so much more fun. Multiplayer As always, this map is multiplayer enabled so you can play it online with your friends and family (or in solo/local play modes)