Recon Pack
Suit up in the Recon uniform and add two new weapons to your arsenal with the Red Faction: Armageddon Recon Pack. The Arc Welder immobilizes and electrocutes clusters of enemies. The XNG-5000 launches devastating Nanite-filled projectiles that seek out targets and dissolve them. Pick these up from any weapons locker in the campaign or deal death from their barrels to the merciless hordes in Infestation Mode.