Rayman Legends Retold
Pre-order any edition of Rayman Legends Retold and receive the exclusive Hoodlum Havoc Pack, containing 2 costumes for Rayman and Globox inspired by Rayman 3: Hoodlum Havoc. Includes: the base game + Rayman Origins: Enhanced Edition. Embark on a bold reimagining of the acclaimed platformer, filled with new content and narrative twists. When a shadowy villain spreads corruption across the Glade of Dreams, journey through its charming worlds solo or in up to 4‑player couch co‑op in a fast‑paced, side‑scrolling adventure where every stumble and surprise adds to the delightful chaos. PURE PLATFORMING JOY Leap, glide, and punch your way through worlds bursting with charm and delightful surprises. Craving a change of pace? Dive into unforgettable musical stages, where every move must sync with the beat for a rhythm‑powered thrill. NEW AND IMPROVED GAMEPLAY Immerse yourself in a world brimming with life, reimagined with stunning visuals. A rich selection of iconic levels returns alongside a mysterious sixth realm and 4 new musical stages. Saddle up for epic dragon rides and test your skills in the Cave of Trials. A FRESH TAKE ON AN EPIC TALE Join Rayman and his friends on their most ambitious adventure yet, facing a new foe stirring trouble from the underworld. Voiced cinematics and an expanded soundtrack by Christophe Héral and Grant Kirkhope bring the journey to life, blending original themes with new compositions. 4 PLAYERS, LEGENDARY FUN Play the entire adventure in up to 4-player couch co-op, racing for Lums or knocking each other off to claim every last Teensy. Kung Foot also returns with improved controls, power-ups, and customizable rules for hours of frantic competition. INCLUDES RAYMAN ORIGINS: ENHANCED EDITION (Re)discover the platforming classic, now featuring 4K visuals, new collectibles and rewards, plus a range of quality-of-life improvements. Internet connection, Ubisoft account and Microsoft Account required to access online features.