Ravieta Character Pack
Cosmic Princess Ravieta has arrived from the galaxy in search of her prince! Unlock a special skill with her transformed form, Luna. This Package includes: - Character - Ravieta (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Ravieta, Ravieta is exchanged for certain amount of points. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.