Rainbow Six Extraction - Noxious Touch Pack
Unlock the universal Noxious Touch and Redeemer weapon skins, the Noxious Touch headgear and uniform (exclusive to Alibi), along with the Jawbreaker and Guardian Angel charms. This content is available by purchasing Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction Deluxe Edition.