Project Root
Paying homage to the classic SHMUP, Project Root throws players into the front lines of the rebellion to battle against a never ending collection of enemy aircraft, swarms of missile attacks, legions of tanks and engage in frenetic boss battles to strike at the root of the evil Prometheus Corp. Combatants have access to a plethora of ship upgrades, an arsenal of exploding, homing missiles, Cluster Rockets and gigantic lasers to bolster defenses.