Primal Survivors (Windows)
Discover the exciting world of Primal Survivors! Are you prepared for the craziest adventure of all time? Meet Primal Survivors, a survival game filled with unique and bizarre creatures! ◘ 50 Skill Sets: Each campaign is a unique experience! With 50 skill sets represented by exclusive cards, you'll have endless possibilities to face the challenges that arise. ◘ 25 Permanent Upgrades: Unlock and enhance your character over time! With 25 permanent upgrades available, you'll become more powerful with every step. ◘ 12 Classes: Choose from 12 distinct classes, each with its own abilities and playstyle. Discover which one fits your style best and conquer survival! ◘ 12 Weapons: Armed to the teeth! Primal Survivors offers an impressive variety of 12 weapons for you to master and eliminate the threats that stand in your way. ◘ 3 Bosses with Unique Behaviors: Overcome epic challenges by facing 3 powerful bosses, each with exclusive behaviors and tactics. Thrills guaranteed! ◘ 10-Minute Bonfire Gameplay Mode: Even with a busy schedule, you can still enjoy the adrenaline of Primal Survivors! The "Bonfire" mode offers 10-minute sessions, perfect for busy players. ◘ 2 Special Game Modes: Unlock 2 special game modes, featuring unique classes and weapons for an even more diverse experience. Primal Survivors is much more than just a game; it's an unforgettable journey to the heart of survival. Venture forth now and discover what you're capable of!