Primal Dungeon Adventure
Primal Dungeon Adventure Explore dangerous corridors and face unique enemies across 10 challenging platforming stages. Discover hidden areas, avoid deadly traps, and search for the legendary wolf stones. Unlock powerful upgrades like Rock Attack, Fire Rock Attack, and the devastating Wolf Special. Master precision jumps, sharpen your throwing skills, and survive the rising difficulty of this mysterious dungeon.