Premium Battle Pass Bundle - Rainbow Six Siege
Unlock the full potential of this season! This bundle includes: - The Premium Battle Pass, including new operator bundles, weapon skins, R6 Credits, and more - 25 Battle Pass Tier Skips - 7-day Renown Booster This pack is only available until the end of the season, so get it before it’s gone! This season's Battle Pass is available until September 1, 2026, and is not eligible for refund.