Predator: Hunting Grounds - Exalted Predator
While on her way to Earth to perform her Blooding Ritual, a young Yautja warrior unexpectedly crash lands her ship in the northeastern peninsula. Disoriented and lost, she grabs whatever equipment is available and escapes just before the vessel erupts in flames. As she navigates the dense jungle, she stumbles upon an ancient temple guarded by powerful warriors. Observing them from the shadows, her gaze locks onto one fighter in particular - a warrior wielding blades of gold. Instinctively, she knows this will be her greatest challenge. With a surge of adrenaline, she launches into battle, cutting through the defenders with relentless precision. One by one, they fall, until only the Yautja remains. Victorious, she claims the twin blades made of gold, and incorporates their intricate, ornate designs into her armor. From that day forward, she is known as The Exalted One—a predator unlike any before her.