Possessions - Perspective Puzzles
In Possessions, perspective changes everything. Solve mesmerizing puzzles by shifting your view and bending reality to your will. Explore a minimalist 3D world filled with illusionary surprises, and uncover a quiet story of connection and family as you progress.