Polimines Deluxe
Polimines Deluxe combines Minesweeper and Nonograms for a captivating puzzle experience. Immerse yourself in a difficult game where logical thinking is key, and hidden patterns are everywhere. All levels are designed by hand so that guessing is never necessary.