Pocket Puzzle
In Pocket Puzzle, you'll position and align conveyor belt blocks in order to assemble the pieces of a handheld game device. Make sure the conveyor belts are placed and rotated so that the pieces are assembled in order, and don’t bump into each other when they shouldn’t. Pieces can also move through switches, which activate other conveyor belts in the level. Figure out the correct placements of the conveyor belts to solve each level! There are 30 levels to solve in the main game, and 20 additional bonus levels that you'll unlock along the way. Become an expert at manufacturing and complete all 50 levels!