Planet Zoo: Oceania & Eurasia bundle
Introducing the Planet Zoo: Oceania & Eurasia bundle! Prepare to set sail and explore breathtaking archipelagos and experience the beauty and culture of the continent’s sun-kissed Pacific islands, or wrap up warm and explore the heart of Eurasia as you immerse yourself in vast landscapes and untamed beauty! - THIRTEEN OCEANIA & EURASIA ANIMALS o North Island brown kiwi o Tasmanian devil o Little penguin o Quokka o Spectacled flying fox o Wisent o Wild boar o Wolverine o Takin o Saiga o Sloth bear o Mute swan o Hermann’s tortoise - 200+ BOLD SCENERY PIECES o Expand your zoo with a wider range of gorgeous new scenery pieces influenced by the Oceania region. Natural building materials and their authentic beauty is enhanced by the vivid colours of the land. Alongside these pieces, discover impressive volcanic rock and glow-in-the-dark faux lava and new flora – most notably the unique nikau palm, and the king fern which will tower over your guests. All these stunning additions and many more will help you build the most idyllic zoo for your animals and guests to enjoy. - TWO COMPELLING NEW CAMPAIGN SCENARIOS o Try your hand at our brand-new campaign scenario set atop the blissful sun-soaked island that is the Goodwin Family Wildlife Park. Emma has reached out with plans for a more personal new zoo project, which she will build alongside her father. Will Bernie be able to let go of the reins whilst you help Emma build the zoo from the ground up, and have you got what it takes to support this family project? o Meet with Bernie Goodwin again in another campaign scenario. Aid him with his secret mission to design and build a zoo as a surprise retirement gift for Nancy Jones to watch over in her twilight years. Having worked together for over 30 years, Bernie is bursting with excitement while working on this project for his oldest friend. Can Bernie keep his plans under wraps, or will Nancy catch on?