Planet Zoo: Grasslands & Africa Bundle
Welcome thirteen spectacular new species to your zoos with the Planet Zoo: Grasslands & Africa Bundle! Build an idyllic oasis or create natural steppes, plains and prairies for your new animals. THIRTEEN AMAZING NEW GRASSLAND & AFRICAN ANIMALS o Maned wolf o Emu o Caracal o Red-necked wallaby o Nine-banded armadillo o Striped hyena o Blue wildebeest o Five colourful species of butterfly o Meerkat o Southern white rhino o African penguin o Fennec fox o Sacred scarab beetle 150+ NEW SCENERY PIECES o Expand your zoo with a huge range of gorgeous new scenery pieces, including vibrant foliage, eye-catching decorations, and bespoke pathways. Install striking animal statues and spectacular imagery, customise with colourful tiles, and keep visitors shaded with tall, swaying palm trees. BUILD THE BUTTERFLY EXHIBIT o Brighten up your zoo with a beautiful assortment of butterflies and welcome in five eye-catching species: cloudless sulphur, European peacock, menelaus blue morpho, monarch, and old world swallowtail. Educate visitors on the fascinating lives of Planet Zoo’s first flying insects as they flutter to and fro. Plus, build the new walkthrough butterfly exhibit and house all five of them together in the game’s only multispecies exhibit. 2 NEW CHALLENGING SCENARIOS o Head to the untamed grasslands of Argentina for an all-new campaign scenario. Teach rich socialite Tiffany Summers how to properly care for animals as you relocate the diverse inhabitants of her sprawling mansion to more suitable surroundings. o Experience the secluded wonder of the oasis bazaar. Here you’ll endeavour within limited space to turn it from a hidden desert gem to a must-see tourist attraction. With the zoo’s unreliable power generators failing, try turning your hand to heat management, research sustainable options such as solar and wind, and give this location a sparkling new update.