Planet Coaster 2: Sorcery Pack
Create an unforgettable realm of magic and mayhem with Planet Coaster 2: Sorcery Pack – where sorcerers and fantastical characters spring to life, and towering gothic spires loom. Unleash breathtaking scenery and intricate architecture into your parks to bring this magical world to life. Guests will be spellbound with five exhilarating new attractions that promise the ride of a lifetime – for those brave enough to face the enchantment! Sorcery Scenery: Step into a domain that feels steeped in magic, where castle spires and arched buttresses rise above candlelit courtyards, where gargoyle statues perch watching atop chimneys and domes, as Vesper the brand-new Entertainer explores the winding alleys of the bustling town below. Glowing sigils pulse with energy, casting flickering light across cauldrons that bubble with mysterious concoctions – perfect for creating suspense along queue lines, alongside twisting arches and enchanting pathways. From every corner, the world hums with sorcery, inviting guests to uncover its secrets. This theme includes brand new scenery pieces, blueprints, VFX & SFX – something that will ignite all imaginations. Five Brand-New Electrifying Rides: Bring your park to life with a thrilling lineup of brand-new coasters and flat rides - fully customisable to match your vision. Whether you embrace the arcane with sorcery theming or keep it classic, the choice is yours. OUTAMAX – LSM Raid Coaster: Blast forward, launch back, and do it again! Offering quick switch tracks and swing launches to propel your guests this way and that! This standout attraction brings a unique blend of engineering sophistication and adrenaline-pumping excitement to any park. OUTAMAX – Bike and Sidecar: Double the speed, double the fun! Buckle up for a high-octane adventure as your guests ride side-by-side on this sleek steel coaster. Powered by cutting-edge LSM launch technology, it hurls you down the track with explosive acceleration and non-stop thrills. VECTOR – Child Coaster: Excitement for all (m)ages! This adventure is designed with younger riders in mind. With a friction wheel lift system, it's a gentle yet exciting introduction to coaster fun. FLYING THEATRE: Watch your guests take flight without leaving their seats! This awe-inspiring immersive experience suspends guests in motion-simulated rows, where every twist, dive, and turn feels as if you're truly soaring through the air. GALE FORCE: Strap in for takeoff! Crank up the thrill with a ride on this swinging pendulum – where guests are suspended by cables from a massive rotating arm. The gondola spins and swings with electrifying unpredictability, building speed, and intensifying force. Feeling every twist and tilt as each one delivers a surge of pure adrenaline.