Phantom Trigger
"Stan is losing control. The phantom realm brings arcane hexes into a pulsing neon reality, where demons fight in packs and use every trick they have to break your defense. Throw spells and traps mid-combo, ride the edge of control and chaos in this fresh take on action combat. You are your own worst enemy in Phantom Trigger. Story You play as Stan, a white-collar middle-class worker living an ordinary life that gets disrupted by a mysterious event. Discover a brand new world and connect the dots along a branching story through neon-demonic worlds. Phantom Trigger has 4 alternate endings. Gameplay Merging elements from slasher, RPG, and rogue-like genres, Phantom Trigger takes a rich combo system and builds on it, with trapping and freezing enemies, herding groups, burning bosses and dashing from one combo to the next. Features Branching story with 4 alternative endings 5 Distinct Worlds to explore Estimated 7+ hours of gameplay A deep combat system focusing on unlocking combos and upgrading weapons"