Packager
Number game. The game is designed around the packaging industry, where workers have a box on a scale and can select items to fill the box, adding and removing items. The box may not be less than the package weight specification. In an effort against time, a player can move numbers between two lists to equal the sum of the weights in the box with the package weight specification. A comment from a supervisor is displayed when a player indicates that the box is finished. PC Demo Available at the developer website: The demo plays great with a pointer, trackpad, touch‑screen, or 10‑key — smooth, fun, and any way you play, it’s a great number game.