OVERWHELM
You're outnumbered, low on ammunition and the paranoia sets in. This is an action horror-world where enemies get power-ups and you don’t. OVERWHELM is an action horror-world platformer where enemies power-up and you don’t. - Horror-world Exploration: Explore the oppressive caverns of the hive, guided only by a sparse map. Enemies can appear from anywhere at any time. - Bosses Give Enemies Power-Ups: As you defeat each of the five unique bosses, their abilities get distributed to the enemies of the world with escalating difficulty. - Tactile, Tense Combat: Combat is crunchy and fast. One hit and you die. Three deaths and the run is over. Defeat bosses in different orders to optimize your playthrough.