Outbreak: Zombies For Days Collection
Fear rises from the ground in this collection of six survival horror nightmares. Investigate the outbreak and fight your way to safety across an intense visual novel, a zany JRPG, an absurd on-rails shooter, and classic 90's fixed camera survival horror! In Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows investigate the origins of an undead epidemic in a sleepy small midwestern town. Then hit the streets in Railbreak as you blast your way out of Cypress Ridge in this outrageous on-rails thrill ride. Finally, return to classic 90's fixed camera survival horror as you battle dinosaurs and the undead in four more massive adventures: Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares and Outbreak: Epidemic. Can you survive the nightmare? This collection includes 6 full games: Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares, and Outbreak: Epidemic. Outbreak RPG is accessible from inside What Lydia Knows.