Outbreak: The Full Monty Collection
Experience the entire Outbreak series in this ten game definitive collection. Fight off the undead, dinosaurs, ghouls and more across ten terrifying tales as you play through a deep narrative visual novel investigating the origins of the outbreak, play through a wacky JRPG set in the Outbreak universe, experience the absolutely insane on-rails shootout in Railbreak, and fight through fixed camera, over-the-shoulder, and first person shooters that look and play like classic '90s survival horror experiences. So grab your supplies and start surviving! This collection includes Outbreak The Fedora Files What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, Outbreak: The Nightmare Chronicles, Outbreak: The New Nightmare and the original Outbreak. Outbreak RPG is accessible inside What Lydia Knows.