Outbreak: Strange Shades Collection
The undead apocalypse may be upon us, but fortunately the arcade is still open! Dinosaurs, zombies, ghouls, and ghosts are rampaging throughout the tranquil town of Cypress Ridge, can you survive the nightmare? Experience retro and modern survival horror nightmares across ten years of the Outbreak series as you prepare for the horrific gory future that is unavoidable. This collection includes six full games: Railbreak, Dinobreak, What Lydia Knows, Outbreak, Outbreak: Endless Nightmares, and Outbreak: Lost Hope. Outbreak RPG is accessible within What Lydia Knows.