Outbreak: Old School Collection
Ready for an absurd retro 90's challenge? Well get ready for three fixed camera survival horror nightmares with tough as nails difficulty, then blow off steam with a ridiculous on-rails gorefest and solve a mystery in a survival-horror styled visual novel. Zombies, dinosaurs, and more await as you uncover the secrets of Cypress Ridge! This collection includes the following games: Dinobreak, Railbreak, Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Outbreak: The Nightmare Chronicles and Outbreak: The New Nightmare.