Outbreak: Blood and Death Collection
Experience a non-stop fight for survival across all major eras of survival horror. The undead and dinosaurs are back once again, and they want to tear humanity apart. Across '90s fixed camera horror titles, to a modern on-rails shooter, and even a survival horror visual novel, you'll learn the backstory of the Outbreak universe before the next new nightmare dawns. Can you survive? This collection includes the following six full games: Dinobreak, Railbreak, Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Epidemic and Outbreak: The Nightmare Chronicles!