Opus Castle - Chapter 5
In Chapter 5, the weight of the truth begins to surface. The boundary between the living and the dead collapses, and the castle becomes a maze of emotions, memories, and danger. You are no longer just a visitor—you are a part of the story. With each step, you're pushed to make choices that could unlock salvation or doom. Can you handle the consequences of your curiosity?