Opus Castle - Chapter 2
In the second chapter of this 3D horror, the player will be able to continue with the macabre story, finding several supernatural apparitions, in which they help him to unravel what really happened in the known tragedy. Noises from nowhere and the laments of spirits from the past, will continuously hunt you and your choices will define what variation of the story will be. Opus Castle it's a 3D horror, adventure and mysterious game with a narrative based on the real tragic history of the little castle on Apa Street.