oOo: Ascension
Indie arcade speedrunner oOo: Ascension is out now for Xbox One! Navigate your ship through short but ferociously difficult levels in the shortest time possible without touching any walls, spinning blades, lasers or countless other hazards that will try to destroy you in the process. Glowing neon visuals and an electronic soundtrack make oOo: Ascension an immersive experience as you glide your way through 90 uniquely challenging levels, racing against the clock in a test of skill, reflexes and patience in this award nominated Indie Speedrunner. Splitscreen co-op mode also available, you can play with or against a friend and your progress carries across all modes!