Onimusha: WotS - Charm: Little Dancer
A charm modeled after a dancer famous in the capital! It grants a special effect when equipped. *Equipping charms will apply beneficial effects to Miyamoto Musashi. *The charm can be claimed in-game via the Spirit Mirror. *Charms can be changed from the Charms section of the Equipment screen accessible from the Main Menu. *Spirit Mirrors and the Charms section of the Equipment screen will become unlocked separately as the game progresses. *This product is also available as part of a set. Please be careful of duplicate transactions.