OneShot: World Machine Edition
The World Knows You Exist. Experience an adventure game with puzzles that go beyond its own window and establish a unique bond with the main character. In OneShot: World Machine Edition, you discover a strange computer operating system with a self-contained world installed. Explore this world to unravel its mysteries and help guide a child on their mission to restore the long-dead sun. You hear that saving the world may no longer be possible... But it's worth a shot, you think. Now with collectible content and features exclusive to the World Machine Edition.