One Button Games 5-in-1 vol. 4
BALLS BOMBS is a fast-paced one-button game. Your goal is to move forward and avoid the bouncing balls all around you. Hold a button to walk. There are bombs lying on the ground and when you touch one you will turn into a bomb. When a ball hits you while you're in a bomb form, the bomb will explode and destroy all the balls within the radius of its explosion. You score points for each destroyed ball. The game is over when a ball touches you while you're not a bomb. BAROLL is a fast-paced one-button game. You are constantly moving forward. Your goal is to avoid being hit by the barrels falling from the top and rolling towards you. Press a button to jump and hold a button to jump and slow down. The game is over when you get hit by a barrel. BAMBOO is a fast-paced one-button game. You are constantly running and cutting bamboo that grows in random places. You score points by collecting bamboo. You can run through yellow bamboo to collect it. When bamboo becomes green, you have to cut it multiple times to stop it and you don't get any points from it. Your goal is to stop bamboo from growing and reaching the top. The game is over when bamboo reaches the top of the screen. TWO FACED is a fast-paced one-button game. Play snake on two sides of the square. The snake is constantly rotating clockwise and speeding up while rotating. Hold a button to move straight but you will also speed up. Collect the apples to score points and make the snake grow in size. The game is over when the snake hits its tail. LIGHT DARK is a fast-paced one-button game. The screen is split horizontally in two halves: light and dark, and the dark side is upside down. You are constantly moving forward and every time you press a button you switch between the sides. You also jump by pressing a button and can fly some distance by holding a button. Collect the coins to score points and avoid hitting the spikes. The game is over when you hit the spikes.