Novel Rogue
In the mystical Ancient Library, a young apprentice named Wright trains under Yuisil, the Witch of Portals. As part of his magical studies, he delves into the stories of four enchanted books, each offering a unique realm to explore. From reclaiming a fallen kingdom to unraveling the mysteries of the underworld, your choices shape the destinies of captivating characters and their intertwining tales. In this card deck-building roguelite full of pixel artwork, dive into thrilling, turn-based card battles where every decision counts. Build and customize decks across four unique systems, each tailored to the worlds within the books. Collect powerful cards, use Ink to enhance your deck, and adapt your strategy to overcome enemies and unlock special endings. With randomized dungeons and escalating challenges, each run is a fresh test of your skills.