No More Heroes 3 Windows
No More Heroes 3 follows the otaku assassin Travis Touchdown as he takes up his trusty beam katana once more and slashes his way through ten of the deadliest fighters in the galaxy. ■Exhilarating Combat Rack up combos with Travis' beam katana and experience hack-and-slash action like never before!