Neverwinter: Uprising Lancer Pack
Charge headlong into the fray alongside the Gith, with the Neverwinter Uprising Lancer Pack. The Gith are in a centuries-long conflict with the Illithid, and must stop them from acquiring a powerful artifact - and now is the time to press on. Purchase this pack to upgrade your gear with insignias and refinement materials, and continue the fight against the tyrannical mind flayers. This pack contains: 200 ZEN Currency 3 Legendary Insignia Choice Packs 25 Preservation Wards In-game Title <Lancer> This pack can only be purchased once per account. The title can be claimed once on each character on an account. The ZEN currency will bind to account after purchase. All other pack contents can only be claimed on one character per account.