NBA BOUNCE - Retro Party Pack
Go back in time to pay tribute to legacy teams like the Charlotte Bobcats, New Jersey Nets, Seattle SuperSonics and Vancouver Grizzlies. Try out classic Hardwood Classic logos from teams like the Golden State Warriors and Miami Heat. Relive the glory days as you experience new ‘party mode’ effects. You perfected your 3-pointer, but do you have the skills to make the shot when it can change shape at any time? Outsmart the competition and make the basket before it shrinks. Show out with: - An old-school basketball - Classic sneakers and a newsboy cap - A blazing newspaper trail Features: - HARDWOOD CLASSICS: Update your court logo and dress in vintage jerseys from 4 legacy teams. - LEAD HISTORIC TEAMS BACK TO VICTORY: Play with legendary teams on legacy courts. - THE PARTY DOESN’T STOP: Challenge yourself to score from shape-shifting 3-point lines and rims. - OLD SCHOOL IS THE NEW COOL: Score points with a vintage basketball, classic sneakers and a cap. - BLAZE A NEWSWORTHY TRAIL: Score points with a vintage basketball, sneakers and a newsboy cap.