NASCAR 25 October Pack
The NASCAR 25 October Pack features over 70 paint schemes and over 30 firesuits for use across the NASCAR Cup Series, Xfinity Series, Craftsman Truck Series, and the ARCA Menards Series. Drivers with paint schemes include fan favorites like Kyle Larson, Joey Logano, Chase Elliott, Denny Hamlin, Connor Zilisch, and many more! Plus, give your Career a big boost with an additional 1,000 reputation points, 10,000 Bonus Dollars, and special VIP Employees.