Mute Crimson DX
Mute Crimson DX is an action-packed precision-platformer where you guide Ninja on his quest to climb up walls, slice through bad guys and overcome great evils! Monsters have attacked the city, and only Ninja can stop them! Grab your sword and double jump, wall-climb and otherwise precision platform your way from your home, all the way to the dark depths where the source of this evil resides...