Mr. Pumpkin Series Bundle
CottonGame’s empty-headed protagonist is back for a new round of puzzle-filled fun in Mr. Pumpkin 2: Walls of Kowloon! This bundle contains Mr. Pumpkin 2 and Mr. Pumpkin‘s first Adventure.