Mr. Massagy: Mayo Edition
Mr. Massagy: Mayo Edition is a two-game-in-one extravaganza, packed with extra muscles, vibrating massages and mayonnaise! The first game, Mr. Massagy, brings the ultimate speed dating simulator to you! You are Johnny, a muscular bachelor with testosterone to spare. The dating world is harsh and to get massages even harsher, but with the help of your Aussie parrot best friend and a very modern dating app it’s gonna be a breeze! And on the other hand, this version of Mr. Massagy includes the infamous game of My Name is Mayo; a clicker that tells the dramatic, day-to-day existence of a mayonnaise jar with some sort of identity issues... or something like that. If you ever thought that your life needed more mayonnaise and massages, then now is your chance!