Mod Pack
Mod Pack contains new vehicles and equipment from the Modding contest with farming community (all elements are under control of the developers – all rights are owned). Be sure to have sufficient funds to buy them in the shop of the game: Includes 3 Tippers, 1 Cultivator, 2 Loading wagons, 2 Baling technology and 3 Weights.